دکانترهای SBR

شرکت اسپیناس در سال 1392 با ماهیت ارائه تکنولوژی و راه حل­‌های بهینه، و با هدف مشارکت مؤثر در تأمین انواع تجهیزات تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب پروژه‌های داخلی و خارجی فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت با رویکردی متفاوت در تأمین کالا و خدمات مورد نیاز همواره برآن بوده است تا تعهدات واگذار شده را با کاهش قابل توجه  قیمت و هزینه های تمام شده و رضایت‌مندی کارفرما به پایان رساند.

معرفی انواع تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب اسپیناس

شرکت اسپیناس با گردآوری نیروهای متخصص داخلی و خارجی، و با تمرکز بر تولیدات داخلی از طریق به کارگیری کارگاه‌­های ساخت در داخل کشور و انجام مهندسی معکوس موفق شده است تجهیزات و تکنولوژی های ذیل را برای تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب بومی سازی نماید:

دکانترهای SBR و فرایند پیشرفته تصفیه پیوسته SBR

دکانتر SBR یکی از انواع تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب است که، برای اولین بار در ایران توسط تیم اسپیناس طراحی و ساخته شده است. راکتور ناپیوسته پیشرفته ASBR بهترین انتخاب برای تصفیه فاضلاب با کیفیت بالا و حداقل هزینه سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد SBR پیشرفته (ASBR) می‌باشد. ASBR یک راه‌کار فرایندی بیولوژیکی بهینه شده برای اکثر واحد‌های تصفیه خانگی، شهری و صنعتی می‌باشد.

دکانترهای SBR

خدمات مشاوره‌ای شرکت اسپیناس برای فرایندهای SBR و تجهیزات مربوطه به شرح زیر می باشد:

  • طراحی فرایند مفهومی، اولیه و تفضیلی
  • ساخت و تامین تجهیزات
  • خدمات مدیریت پروژه در حین اجرا
  • همکاری در حین راه‌اندازی
  • خدمات آموزش پرسنل بهره‌برداری
  • خدمات پس از فروش و پشتیبانی مشتری
  • خدمات بهره‌برداری و نگهداری
  • بهینه‌سازی فرایند
  • کنترل از راه دور و تحلیل داده‌ها
  • ارزیابی عملکرد سیستم

مدول‌های MBR و فرایند پیشرفته بازیافت پساب

ارائه مدول‌های MBR و فرایند پیشرفته تصفیه پساب به عنوان پیش تصفیه RO برای مصارف آب صنعتی از دیگر خدمات گروه مهندسی اسپیناس است . 
خدمات مهندسی بیو راکتور غشایی MBR که توسط تیم اسپیناس ارائه می‌شود شامل  موارد ذیل می باشد:

  • خدمات مطالعات امکان سنجی برای MBR و فرایندهای استحصال آب
  • خدمات طراحی فرآیند برای سیستم‌های فیلتراسیون غشایی MBR و تصفیه تکمیل
  • خدمات طراحی نهایی در راستای محاسبات تکمیلی ابعادی برای تعیین
  • خدمات در سایت که شامل خدمات نظارت بر نصب سیستم‌های فیلتراسیون غشایی، راه اندازی MBR  و تصفیه تکمیلی، کمک به بهره‌برداری از سیستم، آماده‌سازی ، راه اندازی و خدمات پایلوت در فاضلاب‌های صنعتی و شهری. خدمات معمول نگهداری سیستم‌های فیلتراسیون غشایی MBR و تصفیه تکمیلی می‌باشد.
مدول‌های MBR

تجهیزات پیش تصفیه از انواع آشغالگیر، کلاسیفایر و کامپکتورها

تیم مهندسی شرکت اسپیناس با تمرکز بر تولید داخلی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشورمان، با اتکا به دانش بومی و انجام مهندسی معکوس اقدام به تولید انواع آشغالگیر مکانیکی نواری و میله‌ای خود شوینده در اندازه‌های متفاوت، کلاسیفایر و کامپکتور نموده است. کارشناسان این شرکت آماده ارائه خدمات مشاوره، طراحی، ساخت و مهندسی این محصولات می‌باشند.

آشغالگیرهای مکانیکی
تجهیزات پیش تصفیه
آشغالگیر مکانیکی نواری

تجهیزات آبگیری لجن از نوع اسکروپرس

اسکروپرس‌های شرکت اسپیناس دارای سیستم آب گیری لجن مکانیکی SPIPRESS-SC می‌باشند و به دست تیم متخصص این شرکت ساخته شده‌اند. این نوع تجهیزات تصفیه دارای محفظه آبگیری با دو بخش تغلیظ و آب‌گیری است که می‌تواند نیاز به مرحله پیش تغلیظ لجن را به حداقل برساند یا حذف کند. جنس دستگاه در دو نوع SS304 و SS316 قابل تولید است و درام دستگاه معمولا از نوع wedgewire می باشد.

اسکروپرس

پکیج پیش ساخته DAF برای جداسازی روغن و مواد جامد

سیستم های شناورسازی با هوای محلول یا  DAF به طور کامل توسط تیم متخصصین اسپیناس ساخته می‌شوند. این سیستم ها به منظور جداسازی و حذف ذرات معلق به کمک دمش هوای فشرده،از طریق شناور سازی ذرات بر روی سطح ساخته می شوند. مزیت اصلی شناور‌سازی با هوای فشرده، ته نشینی آرام ذرات بسیار کوچک و یا سبک و حذف کامل تر و سریع‌تر آن‌ها از سیستم‌های فاضلابی است.
ایجاد وجه تمایز در ارائه خدمات طراحی و مهندسی، خدمات نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش (گارانتی) از ماموریت های این شرکت می باشد.

پکیج پیش ساخته DAF